Pentru parintii celor aproximativ 300 de milioane de copii care au crescut cu produsele Chicco, acest nume nu reprezinta doar brand-ul cu cei mai multi cumparatori in Italia si in lume ci este punct de referinta. Reprezinta siguranta unor produse create si fabricate cu dragoste si grija, de inalta calitate si maiestrie.
Gama produselor “Chicco” este foarte variata, continand urmatoarele grupe de produse: produse speciale cosmetice care se adreseaza viitoarelor mamici, produse parafarmaceutice (tetine, suzete, biberoane, pompe san, aspiratoare nazale,etc.); produse cosmetice speciale pentru nou-nascuti; jucarii acoperind toata gama de varsta de la 0-3 ani; accesorii puericultura (carucioare, scaune auto, premergatoare, scaune masa, paturi, etc.); imbracaminte si incaltaminte pentru copii intre 0 si 6 ani.
In prezent, departamentul Chicco dispune de 5 magazine proprii de prezentare si desfacere, situate in Bucuresti, Timisoara, Constanta, Brasov si Cluj-Napoca . Distributia produselor Chicco se face cu ajutorul retelei proprii, astfel incat totalul angajatilor Chicco se ridica la 56 de persoane.
Dovedind spirit inovator, in fiecare an “Chicco” vine cu noutati incontestabile si continue imbunatatiri ale produselor deja existente.
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Partenerii mei
seo
SeoDirector - Promovare Online - E-comert
Hoteluri Romania
Magazine Online
">
Web Design
Inchirieri masini
Director OZz.ro
Director web gratuit
Director Afaceri
Jocuri
Director Hoot
Adauga site - Director Web
Adauga site, propune url, inscrie link in Director Web Gratuit
Inscrie site
Promovare Online
Director Web
Director web
Jocuri cu masini
promovare site
Jocuri Online
poezii
mesaje de craciun
Director Web Gratuit - SEO Friendly
Director web cu transfer de pagerank
Director
Joculete
target="_blank">
Calivita
Director Web
Bijuterii
DencoInvest Director Web
Director web
Comert
Director web, director articole gratuit.
Bancuri
CautPe.net
Director Web Gratuit
Director web
977.ro
Director web
Director web
Web Design
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu